Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
May 20, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
281 (1 today)
Favourites
0
Comments
13
×

soo yeah...

Journal Entry: Thu May 20, 2010, 3:02 AM
this journal contains my thoughts and stuff i should've posted in plurk or in twitter but i don't have internet so it's too late now so im just going to write them here.

----i had my hair cut and i look like i lost some weight but actually i gained a lot 8D.

---I'm in love with hellsing OST 2 :Ruins ,it's soo nice to listen to at night~~~~

--
>U> silly ganstah ppl that i don't know, im looking for a drawing buddy not gangsta friends (but you know if you dressed something that has visual kei-sih or lolita-ish aura in it and maybe i would like to be friends with you~~ *shot*)

--
soorrrrryyyyy gaah im always not online in YM OTL cuz my tablet is mad at ym and it causes spammage to plurk and facebook TAT ) i really don't know what's up with that)

----
owo
two persons give me inspiration and i wuv them, keep up the good work you guys! i can't wait for teh book
----
i am inflicted with slight social phobia
-i can't answer the telephone
-instead of doing something i wont do it because for me it's embarrassing


but i liek meeting stranger even though it causes my knees to shake and for my arms to act all robot-y

-- see my dev ID? i finally named him Paper. so we are like Fen and Paper lol :rofl:

-----
whuts liorism
owo

-----
right now a cute guy is sitting in front of my computer and he has strong perfume that make me really dizzy but WTH
i hate perfume sssssssooo fucking much. or any smeel for that matter
---
i think is till have a crush on my ciel looking classmate before~~~~

-----

i got my tongue wounded with foil last night from licking teh melted hershe chocolate

stupid chocolate that melts with in one minute

----

why am i starting to become a girl ??>.< i thought i was part boy-- uhhhhh

end of story

---

i had 3 pitchers of ices tea last night and on the second pitcher the iced tea started to taste like coffee

my taste bud are kinda wierd. if i eat this instant dry noodle and drink hot chocolate my mouth will start to taste like chicken

--

umm im going to fix my room asap tonight ~~

byeeeeeeeee~~~

  • Eating: Cherries
Add a Comment:
 
:iconsynchro593:
Synchro593 Featured By Owner May 20, 2010
LOL, good luck with all of that. :XD:
Reply
:iconfensterite045:
fensterite045 Featured By Owner May 21, 2010  Student Digital Artist
ahah yeah~~~ XD
Reply
:iconmyris08:
myris08 Featured By Owner May 20, 2010  Student
yung classmate na kamukha ni ciel, isa sa mga classmates natin? can't remember eh. sori
Reply
:iconfensterite045:
fensterite045 Featured By Owner May 21, 2010  Student Digital Artist
clasmate ko nung elementary~~
Reply
:iconmyris08:
myris08 Featured By Owner May 21, 2010  Student
ahhh
Reply
:iconxxryuzaki21xx:
XxRyuzaki21xX Featured By Owner May 20, 2010
I dunno about 'liorism' but I do know that 'meliorism' is the behavior in which one believes that a country can improve through human effort. ^_^ Hope it helps. :lol:

and Wow you have a classmate that looks like ciel? Awesome. :D
Reply
:iconfensterite045:
fensterite045 Featured By Owner May 21, 2010  Student Digital Artist
... and no we don't have, he's my classmate in elementary~~~
Reply
:iconxxryuzaki21xx:
XxRyuzaki21xX Featured By Owner May 21, 2010
ohh ^__^ lol
Reply
:iconfensterite045:
fensterite045 Featured By Owner May 21, 2010  Student Digital Artist
ohhh, actually i have and idea of the meaning of liorism but i wanted to know what meaning does other people know~

ahaha *shot*
Reply
:iconxxryuzaki21xx:
XxRyuzaki21xX Featured By Owner May 21, 2010
what does it mean, actually? :)
Reply
Add a Comment: